מכבי תעלה מחר (חמישי, 19:45) למשחק חוץ מסקרן מול גנט במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בקונפרנס ליג. הערב קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר המאמן רובי קין לקראת ההתמודדות מול הקבוצה שמדורגת כיום במקום השני בליגה הבלגית.

 

כשנשאל על ההכנה של מכבי למשחק אמר קין: "אנחנו מתכוננים לכל משחק אותו הדבר, צופים ביריבה, מזהים את החוזקות והחולשות כמו אצל כל קבוצה. זה משחק קשה מאוד, המבחן הכי גדול מאז שהגעתי לפה. זו קבוצה טובה מאוד, חזקה, ברור שהם פייבוריטים בגלל הליגה בה הם משחקים והתקציב, 12 מיליון יורו על העברות רק הקיץ. אבל זה לא אומר שאנחנו פה לשבת מאחורה ולתת להם לשלוט במשחק, אנחנו צריכים להאמין שאנחנו יכולים לנצח במשחק. כמאמן זה מה שאני דורש מהם כל העונה, להאמין בעצמם ולא משנה באיזה משחק מדובר".

על פתיחת העונה של מכבי אמר: "העבודה שלי היא להוציא את המיטב מהשחקנים שיש לי. להביא אותם לרמה טובה יותר וברור שזה לוקח זמן. פתחנו בסדר אבל אני מצפה להרבה יותר ודורש הרבה יותר. אם להיות הוגן אז גם השחקנים דורשים הרבה יותר מעצמם. אלה המשחקים שאתה רוצה לבחון את עצמך, מול קבוצות כאלה, אז אני מצפה לכך, לראות איפה הקבוצה. ממה שראיתי השבוע כולם מוכנים ומחכים למשחק".

בנוסף נשאל קין מה גילה על היחס לכדורגל בישראל וענה: "אוהבים כדורגל, בטח ראיתם את התשוקה של האוהדים וכמה הם אוהבים את המועדון. כמאמן, לראות את זה זה תמיד טוב. שיחקתי בקבוצות גדולות בהן האוהדים דוחפים את הקבוצה וזה בדיוק מה שהם עושים. יהיו כ-700 אוהדים של מכבי במשחק מחר, זה אומר הרבה, ואנחנו בהחלט מעריכים את התמיכה שלהם".

לסיום נשאל קין על ערן זהבי כשם מוכר גם מחוץ לגבולות ישראל ואמר: "אתם בטח מכירים את זהבי מהקריירה הארוכה שלו, אבל יש לנו הרבה שחקנים טובים. כמו גנט, גם להם יש שחקנים בולטים, אבל הם טובים כיחידה אחת".