עדן שמיר חתם על חוזה לעונה במכבי תל אביב לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במועדון והושאל מקבוצת סטנדרד ליאז’ הבלגית בה שיחק מאז ינואר 2020.

לאחר החתימה על החוזה, שמיר, שילבש במכבי את החולצה מספר 18 אמר לאתר הרשמי: “אני שמח ונרגש להצטרף למועדון גדול ועוצמתי בדמות מכבי תל אביב. זו הגשמת חלום של כל ילד להגיע למועדון בסדר גודל שכזה ועכשיו רק נותר לי לעבוד קשה על מנת לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה העונה”.

מנהל מחלקת הכדורגל במכבי ת”א, ברק יצחקי הוסיף: “אנחנו שמחים לצרף את עדן למכבי תל אביב ומאחלים לו בהצלחה”.

העונה שיחק שמיר פעם אחת במדי ליאז’ במשחק הליגה נגד גנק ובמשחק אימון נוסף נגד מכלן. בעונה שעברה ערך שמיר 23 הופעות עם ליאז’ בכל המסגרות ושיחק בשלב הבתים של הליגה האירופית.

הקשר, המתנשא לגובה 185 ס”מ, החל דרכו במחלקת הנוער של הפועל חיפה לפני שעבר ב-2012 לעירוני קרית שמונה. בנובמבר 2013 ערך שמיר את הופעת הבכורה שלו בבוגרים במשחק ליגה נגד הפועל רעננה ובסיום אותה עונה זכה בגביע המדינה.

את שערו הראשון בבוגרים כבש שמיר דווקא נגד מכבי תל אביב, בסופר-קאפ של עונת 2015/16 במסגרת דו קרב מהנקודה הלבנה אותו ניצחה קרית שמונה.

ב-6 עונות במדי קריית שמונה, כבש שמיר 14 שערים ב-159 הופעות בכל המסגרות לפני שעבר בתחילת עונת 2019/20 להפועל באר שבע. בחצי העונה בה שיחק בבאר שבע כבש שמיר 3 שערים ב-25 הופעות בכל המסגרות, כשבנבחרות הצעירות של ישראל כבש שמיר 3 שערים נוספים ב-36 הופעות בין לאומיות.